گزارش کاربردی بازاریابی دیجیتال ایران ۱۴۰۳ تپسل
فایلهای دانلودی

راهنمای دانلود
برای دانلود فایل طبق راهنمای زیر عمل کنید :
- ابتدا محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
- مراحل را مرحله به مرحله انجام دهید.
- فایل را دانلود کنید.
توضیحات
چرا امروز بیش از همیشه به آن نیاز داریم؟
گزارش “کاربردی بازاریابی دیجیتال ایران” عنوان جدید نسخه سالانه گزارش تپسل منتشر شده است، فراتر از یک گزارش صرفاً تبلیغاتی، به مثابه یک راهنمای جامع و عملی عمل میکند.
این گزارش چشماندازی جامع و کاربردی از وضعیت فعلی و آینده بازاریابی دیجیتال ایران ارائه میدهد و به مخاطبان کمک میکند تا با دیدی بازتر، چالشها را به فرصت تبدیل کرده و استراتژیهای خود را برای رشد و موفقیت با هدف توانمندسازی و ارتقاء کل اکوسیستم دیجیتال ایران، بینشها و تحلیلهای کلان را بر اساس دادههای داخلی تجمیع کرده است.
این گزارش کاربردی در ۱۰ بخش اصلی، به موضوعاتی حیاتی در این حوزه میپردازد.
هدف نهایی این است که:
- مخاطب، از کسبوکارهای نوپا تا برندهای بزرگ، در حوزه بازاریابی دیجیتال ایران به قدرت تصمیمگیری مبتنی بر داده دست یابد.
- و با درک عمیق از روندهای بومی و جهانی، چالشها را به فرصت تبدیل کرده
- و استراتژیهای خود را برای رشد و بالندگی در بازاریابی دیجیتال ایران، در سالهای آتی بهینه سازد.
چرا باید این گزارش را دانلود کنید؟
- این گزارش صرفاً به “چه شده است” نمیپردازد، بلکه هدف آن، ارائه “چه باید کرد” است.
- پیمایش در محیط پرچالش بازاریابی دیجیتال ایران انجام داده است. محدودیتهای زیرساختی اینترنت، شرایط منطقهای و جهانی ناپایدار و تحریمها، از جمله مشکلاتی هستند که فعالان این اکوسیستم با آن روبرو هستند.
این گزارش با رویکردی ریشهدار در استراتژی کلان توسعه و همافزایی اکوسیستم دیجیتال کشور، به دنبال تبدیل این چالشها به فرصت است. - تصمیمگیری مبتنی بر داده، بهویژه تمرکز بر دادههای بومی، است.
بهجای اتکا به منابع خارجی، دادههای دستاول داخلی مبنای تحلیل قرار گرفتهاند. قدرت تصمیمگیری مبتنی بر داده برای برندها از نوپا تا کسبوکارهای بزرگ حیاتی است. - جبران شکاف منطقهای را بررسی میکند.
ایران با وجود ظرفیتهای بالایی مانند ضریب نفوذ اینترنت ۷۹.۶٪ و جمعیت جوان، در حجم و رشد تبلیغات آنلاین و تجارت الکترونیک، فاصله معناداری با کشورهای همسایه دارد.
این گزارش به شناسایی این شکافها در بازاریابی دیجیتال ایران و تأکید بر ضرورت سرمایهگذاری جدی در زیرساختها، بومیسازی هوش مصنوعی و گردآوری دادههای دست اول میپردازد. - تمرکز بر روندهای جهانی و بومیسازی آنها داشته است. روندهای جهانی نشان میدهد که دادههای دست اول و هوش مصنوعی (AI) دو محور اصلی آینده بازاریابی هستند.
با این حال، دسترسی محدود به پلتفرمهای بینالمللی و ضعف در جمعآوری دادههای دست اول، اهمیت این موضوع را برای بازاریابی دیجیتال ایران دوچندان میکند.
این گزارش بر ضرورت سرمایهگذاری در هوش مصنوعی (AI) به عنوان یک اهرم رشد تأکید دارد، زیرا اتکا به روشهای سنتی (مانند پیامک انبوه) تنها شکاف را عمیقتر خواهد کرد. - مدیریت بودجه و اثبات بازگشت سرمایه (ROI) را بررسی کرده است. فشارهای بودجهای و لزوم اثبات بازگشت سرمایه در ایران پررنگتر از مدیران جهانی است. این گزارش بر ضرورت تمرکز بر ROI در شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIs) در بازاریابی دیجیتال ایران تأکید میکند تا تصمیمگیریها بر اساس اثر واقعی بر رشد کسبوکار باشد.
- توسعه و ارتقای اکوسیستم صورت گرفته است. تپسل معتقد است رشد واقعی در گرو همکاری و ایجاد ارزشهای مشترک است.
این گزارش حاصل روحیه همکاری است و نه تنها روایت تپسل، بلکه روایت بخشی بزرگ از اقتصاد دیجیتال ایران است.
گزارش سال ۱۴۰۳ تپسل ۱۴۰۳ جاب ویژن شامل چه بخشهایی است؟
این گزارش به ۱۰ بخش اصلی تقسیم میشود که هر یک از دیدگاه یک نهاد تخصصی یا بر اساس دادههای خاصی تدوین شدهاند:
- جایگاه ایران در اکوسیستم جهانی تبلیغات آنلاین: به بررسی سهم تبلیغات آنلاین از بازار جهانی و مقایسه سرمایهگذاریها در قارهها میپردازد.
- عملکرد تپسل در سال ۱۴۰۳: اقدامات کلیدی تپسل، رکوردها و ترندهای این پلتفرم در ایران را نمایش میدهد.
- گزارش تحلیلی اپلیکیشنها: وضعیت نصب، جستجو، بهروزرسانی اپلیکیشنها در بازار ایران را بررسی میکند. (مانند: کافه بازار، اسنپ، همراه من، تپسی، شیپور، بلد، نشان، دیوار، دیجی کالا و …)
- مدیریت عملکرد و ردیابی نصب: نرخ تبدیل کلیک به نصب، تعامل کاربران و نرخ تقلب در اپلیکیشنها را در بازاریابی دیجیتال ایران بررسی میکند.
- وضعیت فروشگاههای آنلاین ایرانی: رشد فروشگاههای فعال، سفارشات، و میانگین سبد خرید را در بازاریابی دیجیتال ایران تحلیل میکند.
- سلامت و شفافیت تبلیغات آنلاین: شاخصهای سلامت تبلیغات، روند تغییرات تقلب، و تأثیر تقلب بر بازگشت سرمایه را در بازاریابی دیجیتال ایران بررسی میکند.
- آموزش و مهارتهای موردنیاز در بازاریابی دیجیتال ایران: به بررسی دستاوردهای کالج تپسل، نیازسنجی متخصصان، و محبوبترین دورههای آموزشی میپردازد.
حتی روند فصلی و مناسبتی آموزش بازاریابی دیجیتال ایران را بررسی کرده است. - چشمانداز بازار کار در بازاریابی دیجیتال ایران: نمای کلی بازار اشتغال، عناوین شغلی با بیشترین رشد و کاهش تقاضا را ارائه میدهد.
- مدیریت بحران و ادراک برندها در ذهن مخاطب: کمپینهای واقعی برای درک نحوه مواجهه برندها با بحران را در بازاریابی دیجیتال ایران، کالبدشکافی میکند.
- بازاریابی دیجیتال ایران در ۱۴۰۳ به روایت متخصصان: نتایج نظرسنجی از مدیران ارشد درباره آیندهپژوهی تبلیغات آنلاین و واکنش به بحرانها را بررسی میکند.
نکته مهم این گزارش برای این بخش: بخش واکنش به جنگ ۱۲ روزه، به دلیل اینکه شرایط ۱۴۰۴ را نسبت به ۱۴۰۳ به طور قابل توجهی تغییر داد در این پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت تا رسالت کاربردی بودن این گزارش حفظ شود.
این گزارش چگونه به شما کمک میکند؟
- گزارش «چشمانداز بازاریابی دیجیتال ایران ۱۴۰۳» تنها یک مرور آماری نیست؛ بلکه به ما کمک میکند تا در بازاری پرچالش، تصمیمهای درست بگیریم.
- چه مدیر یک استارتاپ باشید و چه رهبر یک برند بزرگ، مرور این گزارش میتواند دید شما را نسبت به آینده بازاریابی دیجیتال ایران تغییر دهد.
پیشنهاد میکنیم همین حالا نسخه کامل گزارش تپسل را دانلود کنید و استراتژیهای خود را برای بازاریابی دیجیتال ایران در سالهای پیش رو بازبینی نمایید.
این گزارش میتواند دید شما را نسبت به آینده بازاریابی دیجیتال ایران تغییر دهد!
پس از ثبتنام، فایل PDF کامل بلافاصله در دسترس شما قرار میگیرد.