پشتیبانی

سیستم پشتیبانی آنلاین فعال است.

شما می توانید از طریق ارسال تیکت به تیم پشتیبانی مارتک پدیا در کمترین زمان انتظار با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

سؤالات متداول

برای دسترسی به دوره های خریداری شده از قسمت  “پنل کاربری ”  گزینه ی  “تیکت ها ” را انتخاب کنید.

برای خرید لازم نیست عضو سایت شوید. هنگام خرید از شما اطلاعات لازم پرسیده می‌شود و در طی فرایند خرید، به‌صورت خودکار عضو سایت می‌شوید.

اگر با مشکلی در سایت مواجه شدید، می‌توانید از بخش “پشتیبانی” یک تیکت جدید ثبت کنید و تیم فنی در سریع‌ترین زمان ممکن آن را بررسی خواهد کرد.

برای دسترسی به دوره های خریداری شده از قسمت  “پنل کاربری ”  گزینه ی  “دوره های شما ” را انتخاب کنید.

برای دسترسی به دوره های خریداری شده از قسمت  “پنل کاربری ”  گزینه ی  “دانلودها ” را انتخاب کنید.

برای دسترسی به دوره های خریداری شده از قسمت  “پنل کاربری ”  گزینه ی  “ویرایش پروفایل ” را انتخاب کنید.

برای سفارش پروژه ی دیجیتال مارکتینگ از قسمت  “فروشگاه”  در منوی سایت ، گزینه ی  “سفارش پروژه ی دیجیتال مارکتینگ”  را کلیک کنید و بعد از مشاهده صفحه،  فرم  مربوطه را پر کنید.

خیر، دوره‌های خریداری‌شده فقط برای استفاده شخصی ثبت‌نام‌کننده قابل‌دسترسی هستند و امکان انتقال وجود ندارد.

در صورتی که مدرس دوره، محتوای جدیدی اضافه کند، به‌روزرسانی‌ها به‌صورت خودکار در پنل کاربری شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

بله، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز تیکت پشتیبانی ارسال کنید. تیم پشتیبانی در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ خواهد داد.