درباره مارتک‌پدیا

مارکتینگ تکنولوژی

از جایی که هستی یک قدم برو جلوتر! همین.

از جایی که هستی یک قدم برو جلوتر! همین.

دنیا تغییر کرده، مارکتینگ هم همین‌طور! دیگه اون روش‌های قدیمی تبلیغات و بازاریابی جواب نمی‌دن. اگه یه کسب‌وکار می‌خواد توی بازار رقابتی امروز زنده بمونه، باید یاد بگیره که چطور با تکنولوژی دوست بشه! مارکتینگ تکنولوژی (MarTech) دیگه یه انتخاب نیست، یه ضرورت برای رشد و موفقیته. از تحلیل داده‌های مشتری گرفته تا اتوماسیون تبلیغات، همه اینا باعث می‌شن کسب‌وکارها هوشمندانه‌تر تصمیم بگیرن و بازدهی بیشتری داشته باشن. توی مارتک پدیا، ما اینجاییم که یاد بگیریم و یاد بدیم که چطور این تکنولوژی‌ها رو به نفع خودمون استفاده کنیم.

رویکرد آموزشی و مزایای یادگیری دوره‌های مارتک‌پدیا

ما یه مجموعه آموزشی نیستیم که فقط یه سری اطلاعات تئوری تحویل‌تون بدیم. نه! ما توی مارتک پدیا یه اکوسیستم یادگیری ساختیم که دانش، تجربه و ابزارهای عملی رو کنار هم میاره. اینجا نه‌تنها یاد می‌گیرید که چطور کمپین‌های دیجیتال راه بندازید، بلکه می‌تونید ببینید چطور از تکنولوژی‌های بازاریابی برای رشد واقعی کسب‌وکارتون استفاده کنید. مهم‌ترین چیزی که یاد می‌گیرید اینه که چطور با استفاده از دیتا و ابزارهای مارتک، تبلیغات رو بهینه کنید، نرخ تبدیل‌تون رو ببرید بالا و کلی مشتری وفادار جذب کنید. خلاصه، اینجا قراره از یادگیری به اجرا برسیم!

ما به یادگیری کاربردی و نتیجه‌محور اعتقاد داریم! به همین خاطر، همه دوره‌های آموزشی ما، گارانتی ۱۰۰ درصدی بازگشت وجه دارن، حتی بعد از مشاهده کامل دوره.

یعنی هیچ ریسکی برای شما وجود نداره! یاد می‌گیرید، استفاده می‌کنید، نتیجه می‌گیرید .

این تعهد ماست.

دسترسی بدون مرز و زمان

تمامی آموزش‌های آکادمی به‌صورت آنلاین و در هر ساعت شبانه‌روز و از هر نقطه دنیا براتون فراهمه، تا بتونی بر اساس زمان‌بندی خودت و بدون محدودیت، در مسیر رشد و یادگیری حرکت کنی.

چه چیزهایی برای ما ارزش محسوب میشه؟

1.عملگرایی :یادگیری بدون عمل هیچ ارزشی نداره! ما روی اجرای عملی آموزش‌ها تمرکز داریم.2.شفافیت: توی دنیای دیجیتال مارکتینگ، اطلاعات زیاد و بعضی وقت‌ها گمراه‌کننده‌ست. ما تلاش می‌کنیم همه چیز رو روشن و شفاف ارائه بدیم.3.بروزرسانی مداوم: این حوزه مدام در حال تغییره و ما همیشه جدیدترین متدها و ابزارهای مارکتینگ رو بررسی می‌کنیم و در اختیار شما میزاریم.4.پشتیبانی واقعی: یادگیری یه مسیر گروهیه. ما همیشه کنار مخاطب‌هامون هستیم که به جواب سوالاشون برسن و توی مسیر پیشرفت‌شون تنها نمونن.

یکم از تیممون براتون بگیم

عباس قربانی - موسس مارتک‌پدیا

عباس از سال ۹۳ توی حوزه مارکتینگ و از سال ۹۶ تخصصاً توی حوزه دیجیتال و پرفورمنس مارکتینگ فعالیت می‌کنه و تجربه‌ی کار با برندهای مختلف در حوزه‌هایی مثل آموزش، ایکامرس، صادرات و پلتفرم‌های خدماتی رو داره. تخصصش توی استراتژی، پرفورمنس مارکتینگ، تبلیغات، تحلیل داده و مارکتینگ اتومیشنه. اگه بخوایم خلاصه بگیم، عباس کسیه که داده‌ها رو تحلیل می‌کنه، تبلیغات رو بهینه می‌کنه و کاری می‌کنه که هزینه‌های مارکتینگ مجموعه‌ها کم بشه و فروش‌شون بره بالا!

لیلا صاحبی - مدیر سوشال مدیا و محتوا

تو دنیایی که هر روز یه ترند جدید توی شبکه‌های اجتماعی میاد و میره، لیلا کسیه که همیشه یه قدم جلوتره! با تجربه‌ای که توی تولید محتوا و مدیریت سوشال مدیا داره، کاری می‌کنه که پست‌های مارتک پدیا فقط دیده نشن، بلکه تأثیر بذارن. از طراحی استراتژی‌های وایرال گرفته تا تحلیل داده‌های تعامل کاربران، لیلا همیشه در حال بهینه‌سازی و خلق محتواییه که برند رو زنده نگه داره. اگه یه محتوای جذاب دیدید که حسابی توی اینستاگرام، لینکدین یا تلگرام مارتک پدیا سر و صدا کرده، بدونید که کار لیلاست!

سمیه غلامیان – نویسنده محتوا

کلمات قدرت دارن، و سمیه اینو خوب می‌دونه! وقتی قراره یه محتوای حرفه‌ای و تأثیرگذار نوشته بشه، سمیه اینجاست که با قلمش پیام رو به بهترین شکل منتقل کنه. چه توی وبلاگ، چه توی ایمیل مارکتینگ یا شبکه‌های اجتماعی، سمیه محتواهایی می‌نویسه که هم ارزشمند و هم وایرال‌پذیر باشن!

یاسمن الهی‌یکتا – ادمین وب‌سایت

وقتی وارد سایت مارتک پدیا می‌شید و همه چیز مرتب و درست سر جای خودشه، این کار یاسمنه! از مدیریت محتوا گرفته تا بهینه‌سازی صفحات، یاسمن کسیه که مطمئن می‌شه سایت همیشه به‌روز، سریع و کاربردیه.

محمدرضا منصوری – توسعه دهنده وب سایت

وقتی توی سایت مارتک پدیا می‌چرخید و همه چیز سریع، امن و بدون هیچ مشکلی کار می‌کنه، این قدرت و پایداری نتیجه‌ی کار محمدرضاست. او کسی است که با ساختن یک زیربنای فنی قوی و خلق قابلیت‌های جدید، مطمئن می‌شود که تجربه‌ی شما از کار با مارتک پدیا همیشه بی‌نقص و روان باشد.

مهنوش شاهرخ – استودیو و تدوین

هر ویدیوی آموزشی یا پادکست جذابی که از مارتک پدیا می‌بینید و می‌شنوید، از فیلتر ذوق و هنر مهنوش رد شده. مهنوش در استودیو، جادوگر تصویر و صدائه! اون کسیه که با مهارتش در فیلم‌برداری و تدوین، محتوای خام رو به یک محصول دیدنی و شنیدنی تبدیل می‌کنه تا شما از یادگیری لذت ببرید.

فرنوش اسماعیلی – تولیدکننده محتوا و نویسنده

دنیای محتوا به قصه‌گوهای خلاق نیاز داره و فرنوش یکی از اون‌هاست! اون کسیه که نیازهای شما رو پیدا می‌کنه، براش ایده می‌سازه و با قلمش، موضوعات پیچیده رو به محتوایی ساده، کاربردی و جذاب تبدیل می‌کنه. هر مقاله‌ای که می‌خونید و گره‌ای از کارتون باز می‌کنه، حاصل تحقیق و نویسندگی فرنوشه.

تو هم به ما بپیوند

اگه عاشق یادگیری هستی و دوست داری مارکتینگ رو با تکنولوژی‌های روز ترکیب کنی، مارتک پدیا همون جاییه که باید باشی!

همین امروز یادگیری رو شروع کن…